Norges beste sponsorobjekter

Tall for norsk mediestatistikk viste nylig at det norske sponsormarkedet er på ca 3,28 mrd kroner.

Nå har selskapet Sponsor Insight publisert en liste over Norges hotteste sponsorobjekter.

Sosiosponsing kommer!

Ikke uventet er det Norges fotballforbund som topper listen over de mest attraktive sponsorobjektene, og på de neste plassene følger de største fotballklubbene. Mer overraskende, men hyggelig for oss som jobber i humanitære organisasjoner, er det at sosiosponsing seiler opp som et spennende alternativ eller supplement i en portefølje. På listen over de 20 hotteste sponsorobjektene finner man nå både Norges Røde Kors, SOS-barnebyer og UNICEF.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s