Testpost fra Iphone

Denne meget korte posten er en ny test på blogging fra Iphone. Forsøker å legge ved et bilde fra Romas eldste cafè.

2 responses to “Testpost fra Iphone

  1. Hei,

    jeg lurer på hvordan du får sendt innlegg til bloggen din via Iphone? Det vil si jeg får sendt innlegg, men bildene som jeg legger kommer ikke opp. Blir bare en liten blå firkant med et ? inni.

    Mvh Linda

    • Hei Linda
      Er usikker på hva dette skyldes. Jeg er absolutt ingen data- og teknikkguru. Derfor jeg liker WordPress..🙂
      Kanskje det er fordi bildet du forsøker å laste opp er for stort?
      Ø.

Legg igjen en kommentar

