Gi til Høyres valgkamp!

penger

I 2005 brukte LO over 40 millioner kroner av medlemmenes penger på den rødgrønne valgkampen.

Også i 2009 er Jens godt i gang med torpedo-jobben overfor fagbevegelsen. Og LO fremstår, etter Erna Solbergs mening, mer og mer som et talerør for LO.

Høyre er avhengig av enkeltmenneskers engasjement for å finansiere valgkampen. Høyre er avhengig av deg og meg. Noen gir hvcr måned som H:partner. Andre velger å gi enkeltbidrag.

Er du opptatt av at Høyre skal gjøre et godt valg? Her kan du gi et bidrag nå!

1 responses to “Gi til Høyres valgkamp!

  1. Denne tette bindingen mellom LO og AP er hovedårsaken til at jeg aldri kan bli medlem i et LO-forbund. Hva skal man med en arbeidstakerorganisasjon som ikke er i opposisjon med den til enhver tid sittende regjering uansett? Særlig når den sittende regjeringen kun driver populisme og brannslukking.

    I stedet meldte jeg meg nylig inn i Høyre, for jeg tror en god næringspolitikk er den eneste veien til gode og trygge arbeidsplasser på sikt. Høyres politikk henger sammen på alle store områder, og alt bygger opp under verdiskapingen. Høyre tar ikke populistisk hvileskjær, men står fremfor alt for forutsigbarhet. Det er Høyre i praksis alene om i norsk politikk.

    Uten verdiskaping stopper Norge. Høyre vet dette, og er mer opptatt av hvordan vi skal skape verdiene nå og i framtiden enn hvordan vi skal fordele dem.

Legg igjen en kommentar