Hello world!

… eller hallo verden, som vi også sier.

Dette blir først og fremst en test på om jeg får dette til. Samtidig er det en anledning til å tenke at teknologien er i rask endring. Når selv en som er så lite teknisk som meg kanskje kan få til dette, tyder det på at brukervennlighet nå står i høysetet. Det er ikke lenger teknologi for teknologiens skyld, men for å gi oss stadig bedre verktøy til å kommunisere. Det er ikke lenger slik at vi bare surfer på nett. Nå kommuniserer vi. Ja vi kan til og med få uttrykke oss. Verden går fremover. Det er utrolig at det bare er 20 år siden jeg bodde i Uganda og kommuniserte med venner og familie gjennom brevskriving. I løpet av 10 måneder i Afrika hadde jeg kun 1 telefonsamtale hjem til mamma og pappa!

Foreløpig er ambisjonene forsiktige. Hvis jeg kan klare å publisere noe her en gang eller to i uken er jeg egentlig fornøyd.

Hva skal jeg blogge om? Siden jeg jobber med politikk, blir nok det et hovedtema. Samtidig sitter jeg for tiden så tett på en del av det som skjer i Høyre at jeg jeg ikke kommer til å skrive alt jeg vet. Men det bør jo ingen gjøre🙂

Andre tema som opptar meg er alt fra reiser til kunst, bøker til fotball og fra livets store spørsmål til tull og tøys.

Gleder meg til å prøve ut dette.

Øystein  (langt fra noen dataguru)

One response to “Hello world!

  1. Dette blir gøy å følge med på! Blir som å lese dagboken din Øssa… Om livet og dine drømmer.

Legg igjen en kommentar

